torsdag 31 december 2020

Review: Throne of Glass

Throne of Glass Throne of Glass by Sarah J. Maas
My rating: 3 of 5 stars
Jag har sett flera av mina elever läsa denna serie under de senaste åren. Jag har varit sugen men det tog tid innan jag tog tag i den. Jag är lite trött på ungdomsgenren men samtidigt är den tacksam att vända sig till när jobbet är tungt och världen är som den är. Det är lätt att hänga med i handlingen och bitvis blir det spännande lite som hur deckargenren bitit sig fast i Sverige. 

Betyget blev ett godkänt men jag kommer ändå ta mig till biblioteket och låna nästa bok i serien. Sidorna flyger fram och den lockar mig till lösning vilket är en bra motvikt mot att titta på korta klipp på min telefon. 


View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...