torsdag 31 december 2020

Review: Som ett träd i skogen

Som ett träd i skogen Som ett träd i skogen by Vibeke Olsson
My rating: 3 of 5 stars
Vibeke Olssons Molnfri bombnatt var en av de första ljudböckerna jag lyssnade på. Strax därefter kom hon ut med den första boken om Bricken på Svartvik. Genom hennes bokserie har jag fått lära mig om kampen för att få ha fackföreningar, få ha semester och att få en bättre tillvaro för sin familj. Jag förstår alltmer hur kampen som de tidigare generationerna tog har gett oss fantastiska möjligheter och en tryggare tillvaro. 

jag hoppas att Olsson fortsätter med någon/några böcker till så att jag får fortsätta följa hennes liv till hennes sista andetag. 


View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...