söndag 27 december 2020

Review: Rhythm of War

Rhythm of War Rhythm of War by Brandon Sanderson
My rating: 5 of 5 stars

Brandon Sanderson har med stormsteg stigit in på min topp 5 lista över bästa författare genom tiderna. Jag har tidigare läst flera serier av Sanderson men Stormlight Archive är hans allra bästa. En bra bok är en bok som inte går att lägga ifrån sig. Varje vaken minut när jag får några minuter över så läser jag några sidor. På nätterna glömmer jag bort tiden och läser till sena timmar.

Det enda jag är lite besviken på är att Lift inte får mer utrymme i boken och att ca 1200 sidor ändå är för kort. Jag håller tummarna för att Sanderson har haft tråkigt under Covid och att han ägnat många timmar åt att skriva på del 5 i serien så att det inte går för många år emellan böckerna.

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...