tisdag 31 juli 2018

Review: Origin

Origin Origin by Dan Brown
My rating: 1 of 5 stars

Dan Brown hade sin storhetsera under början av 2000-talet, eran då tempelriddarna var på tapeten. Jag satt tänderna i och gillade både Dan vinci koden och Änglar och demoner. Det sägs att vi ständigt utvecklas så,kag natar att jag växt ifrån Browns värld för Begynnelsen var nog den sämsta boken jag läst i år. Den försöker ladda upp till ett crescendo, dock dröjer det 16h av lyssnande och där själva upplösningen faller platt och är fantasilöst. Den enda stjärnan jag ger författaren beror på att han introducerar lyssnaren på mångs hörn av vetenskapen samt att han återigen tar med mig till Gaudis Barcelona.

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...