tisdag 3 april 2018

Review: One of Us Is Lying

One of Us Is Lying One of Us Is Lying by Karen M. McManus
My rating: 3 of 5 stars

En ungdomsbok som får den godkända stämpeln dvs. varken dålig eller särskilt fantastisk. Jag följer handlingen med intresse och anstränger mig för att lära känna karatärerna och dera roll i berättelsen. Jag önskar att uppläsaren skulle göra en större ansträning i att särskilja karaktärerna mer.

Boken lyfter intressanta och bitvis nytänkande moment. Jag hoppas dock att de är alltför osannolika att inträffa i den verkliga världen. Jag kanske är naiv men jag finner det svårt att blogginlägg och bloggkommentarer kan ha en så stor vikt i en mordutredning.

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...