söndag 23 juni 2013

Janet Evanovich - Notorious nineteen

After a slow summer of chasing low-level skips for her cousin Vinnie's bail bonds agency, Stephanie Plum finally lands an assignment that could put her bank balance back in the black. Geoffrey Cubbin, facing trial for embezzling millions from Trenton's premier assisted-living facility, has mysteriously vanished from the hospital after an emergency appendectomy.

Now it's on Stephanie to track down the con man. The problem is, Cubbin has disappeared without a trace, a witness, or his money-hungry wife. Rumours are stirring that he must have had help with the daring escape...or that maybe he never made it out of his room alive. Since the hospital staff's lips seem to be tighter that the security, and it's hard for Stephanie to blend in to assisted living, Stephanie's Grandma Mazur goes in undercover.
Källa: Bokus

Jag har ofta frågat mig själv varför jag biter mig fast i Janet Evanovich värld om prisjägaren Stephanie Plum. Hela serien är en kliché av humor, spänning och karaktärer som alltid förblir det de varit. Det är kanske det som är tryggheten att veta precis vad författaren kommer leverera och att Stephanie Plums värld förevigt kommer gå i en loop efter en annan. Jag kommer med andra ord fortsätta att läsa serien även om det räcker med en bok om året.

Betyg: 5

Förlag: Random house
Sidor: 312
Utgiven: 2012
Författarland: USA
Genre: humor, skönlitteratur


2 kommentarer:

  1. Stephanie Plum-böckerna kommer troligen vara likadana i innehåll fem år från nu. Jag väntar tills den sista boken kommer ut ;)

    SvaraRadera

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...