söndag 17 oktober 2021

Review: Nya livet

Nya livet Nya livet by Fredrik Reinfeldt
My rating: 3 of 5 stars

Jag kan inte göra den här recensionen rättvis då jag skriver den flera månader efter att jag läst den. Jag kommer ihåg att den lärde mig en hel del och att jag alltmer började förstå vikten av att lyssna in andra sidan. Det som framförallt var intressant är att Reinfeldt pratar om Sverige, om världen innan Covid-19. En tid som nu känns avlägsen, underlig och lite exotiskt. Reinfeldt kunde i sin framtidsprognos inte plocka in en faktor som att en världspandemi vilket gör att många av hans visioner har gått i graven eller fått vänta i ett hörn. 

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...