söndag 18 augusti 2019

Review: Folk med ångest

Folk med ångest Folk med ångest by Fredrik Backman
My rating: 4 of 5 stars

Du underbara författare som får mig att växla mellan skratt och nedstämdhet. Backman är en författare som tränger in i själ och hjärta och stampar runt rejält. Han får mig att stanna upp, njuta mer av tillvaron och uppskatta alla små och stora ögonblick med mina barn.

Hans berättelse i Folk med ångest är så osannolik att dess enkelhet blir ytterst intressant. Att samla så många olika människor i en så udda händelse kan bara Backman lyckas med. Trådar i en väv som sakta nystas upp och som ger läsaren både förvåning och glädje. Jag hoppas nu bara Backman hittar energin att slutföra den sista delen i Björnstad.

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...