torsdag 26 maj 2011

Hej! Jag heter Anton

Hej, jag heter Anton Wallbom och är 13 år gammal. Jag bor med min mamma, hennes sambo och min lillebror Albin i Kumla. På fritiden brukar jag ofta spela dator eller vara med kompisar. Jag läser också en hel del böcker och några av dem har jag fått låna av mammas kollega Anna som äger den här bloggen.

Min svensklärare tyckte att jag skulle skriva fler recensioner i skolan. Då kom Anna på att jag kunde skriva mina recensioner här.

Vill du läsa Antons recensioner så finns de under hans namn i författarregistret.

2 kommentarer:

  1. Det låter som en toppen ide. Lycka till med gästbloggandet.

    SvaraRadera
  2. Tackar. Jo jag gillar idén skarpt.

    SvaraRadera

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...