tisdag 9 november 2010

Bokpaket nr 2

Utanför dörren snöar det och på köksbordet ligger ett stort grönt paket och väntar. Livet är härligt! I paketet från finns Full bokhylla finns följande:

Kärlekste- härligt med nytt te eftersom jag har haft slut på lösviktste alltför länge, mums!

2 filmer- Den vita lejoninnan har jag läst men inte sett filmen. Flickan med pärlörhänget har jag sett men inte läst. Trots att jag sett den förtjäänas den att ses igen.

Reflex - som passar toppen till min vita vinterjacka som nu kommer till användning.

Ett jätte mysigt kort. Jag måste helt klart tänka på att skicka brev i mitt nästa byte.

3 böcker - Kristina Ohlsson, Askungar. En bok jag länge har haft span på och som ska bli spännande att läsa.

Johan David Carlifornia, 60 years later. Kul med en okänd, svensk författare. Berättelsen låter spännande och jag får kopplingar till hundraårigen som försvann av Jonas Jonasson.

Marian Keyes, no dress reherasel. Jag är glatt överraskad eftersom jag trott mig ha läst allt av denna författare. Ska bli ett sant nöje att läsa en ytterligare.

Tack, tack, tack min underbara bokväng. Hoppas det snöar hos dig också och att du får en fortsatt härlig vecka.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att det föll väl ut trots att det var lite försenat. Ingen snö i Skåne, men mörker och duggregn - perfekt väder att sitta hemma och läsa Evanovich!

    SvaraRadera
  2. Kan bara bifalla. Här har det kommit mer än en decimeter. Det ska bli intressant att cykla till jobbet. :)

    SvaraRadera

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...