tisdag 3 februari 2009

Liza Marklund, En plats i solen

länge om jag var tvungen att läsa om Livstid för att hänga med, men beslutade att låta bli. Jag blev positivt överraskad av En plats i solen. Marklund levererar verkligen! Jag vågar säga att detta är hennes bästa bok sedan Gömda och Röde varg. Det finns inte direkt så mycket att säga förutom att du måste läsa den. Det positiva är också att den inte direkt är en pageturner, vilket gör att man kan lägga den ifrån sig utan att känna alltför stor längtan. Missförstå mig rätt, boken är helt suverän även om den inte är en pageturner. Jag blev framförallt förvånad av slutet.

Betyg: 7



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...