lördag 31 januari 2009

Janet Evanovich, Fearless fourteen


Jag hade både förhoppningar och längtan till denna bok. Tyvärr blev upplevelsen en total besvikelse. Detta är solklart den sämsta av Evanovich böcker om prisjägaren Stephanie Plum. Det saknas relevans, sammanhang, passion och framförallt SEX. Favoriten Ranger är med alltför lite. Jag är van att brista ut i gapskratt minst en gång i varje kapitel. Jag skrattade en gång i hela boken och det var när Lula blev attackerad av en apa.
Evanovich kommer ut med sin nya i juni och jag hoppas att det lyfta mitt intresse annars finns risken att jag ger upp Stephanie Plums värld.
Betyg: 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...