tisdag 12 oktober 2021

Review: Björnstad

Björnstad Björnstad by Fredrik Backman
My rating: 5 of 5 stars

2021-10-12 Det är gudomligt att åter vandra runt i Björnstad. Jag är mycket nöjd att jag valde att läsa om de två första böckerna utifrån att den sista delen i trilogin släpptes under veckan som gått. Jag anser att Fredrik Backman är en av Sveriges skickligaste författare. Känslorna som vaknar i mig hoppar mellan glädje, skratt och ångest där klumpen i magen bara växer och växer. I skrivande stund har jag redan läst klart Björnstad, Vi mot er och påbörjat Vinnarna, jag hoppas att jag kommer ha samma känslor genom alla böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...