fredag 19 mars 2021

Review: Empire of Storms

Empire of Storms Empire of Storms by Sarah J. Maas
My rating: 5 of 5 stars

Jag önskar av hela mitt hjärta att det fanns ett till hemlig stjärna som gick att sätta som betyg på de böcker som träffar så bra, böcker som inte går att lägga ner och som skapar ett beroende, ett beroende som inte kan botas med något annat än att läsa sida efter sida. När sidorna väl är slut skapas en enorm tomhet som är svår att fylla, framförallt när det kommer dröja 5-7 dagar innan nästa bok (som jag beställt) anlänt till bokhandeln. Det kommer dock vara svårt att leva upp till samma nivå som Empire of storms. 


View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...