söndag 14 mars 2021

Review: Det som tillhör mig

Det som tillhör mig Det som tillhör mig by Anne Holt
My rating: 3 of 5 stars
Min mor och min syster har berättat hur bra denna norske deckarförfattare. Jag hade vid starten av denna ljudbok enormt svårt att komma in i Torsten Wahlunds tempo framförallt med hans mörka, basröst. Efter 1 timme eller 2 så har jag anpassat mig och börjar vänja mig. Bokens handling kretsar kring kidnappade barn som sedan hittas mördade utan att en dödsorsak kan fastställas. Jag har så enormt svårt för handlingen och min fantasi skenar iväg när jag föreställer mig föräldrarnas förtvivlan över att sitt barn försvunnit.  Jag faller inte direkt för huvudpersonerna Vik och Stubo men mot slutet har de kommit för att stanna och jag kommer fortsätta lyssna på nästa del i deckarserien. 


View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...