söndag 5 maj 2019

Review: Älskaren från huvudkontoret

Älskaren från huvudkontoret Älskaren från huvudkontoret by Camilla Grebe
My rating: 2 of 5 stars

Jag är främst intresserad av att läsa författarens kritikerrosade bok Odjuret som vunnit flera priser inom deckargenren. Jag vill läsa böcker i ordning efter utgivning, även om de är fristående. Författarens debut underhåller bitvis men polisarbetet i boken är så pinsamt dålig att jag blir förbannad. Jag vet inte om författaren själv är okunnig eller att hon vill skicka signaler kring det svenska polisväsendet. Jag tar mig igenom boken om än med många gäspningar. Jag kommer författaren en ytterligare chans vilket utifrån att den andra boken ör Odjuret.

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...