lördag 21 augusti 2021

Review: Midnattsblot

Midnattsblot Midnattsblot by Camilla Sten
My rating: 3 of 5 stars

Midnattblot tar vid nästan direkt där Bergtagen avslutades. Inledningen och den första delen av boken är seg och det är svårt att hålla fokus, jag löste det genom att höja hastigheten på ljudboken. Jag blir irriterad på mitt eget minne då jag har svårt att komma ihåg händelser i den första boken vilket påverkar min förståelse av det som händer i Midnattblot. När spänningen väl sätter in så är boken fenomenal och jag njuter av lösa trådar som får sin lösning och grubblar förtvivlat på knutar som inte går att förstå sig på. I bokcirkeln spekulerade vi en del kring slutet. Jag håller tummarna för att det inte tar för lång tid innan den sista delen i trilogin kommer ut. 

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...