söndag 13 juni 2021

Review: Jernulven

Jernulven Jernulven by Siri Pettersen
My rating: 5 of 5 stars

Vad jag har saknat Siri Pettersen! Hon är en fantastisk historieberättare och hennes språk är fantastiskt! Jag önskar bara att det inte gått så lång tid sedan jag läste historien om Hirka i Korpringarna. Jernulven är fristående men ledtrådarna till den andra serien dyker upp och jag kan inte tolka dem till fullo. 

Pettersen har en unik förmåga att skapa intressanta karaktärer och Juva är inget undantag. Handlingen är spännande, bitvis reser sig nackhåren och jag kan inte sluta läsa vilket är ett säkert tecken på en bok som förtjänar det högsta betyget!

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...