fredag 2 april 2021

Review: Ljudboken som inte ville ta slut

Ljudboken som inte ville ta slut Ljudboken som inte ville ta slut by David Sundin
My rating: 3 of 5 stars

Hela familjen älskar barnboken Boken som inte ville bli läst av David Sundin och när jag upptäckte att författaren också givit ut en ljudbok var det en given ljudbok att lägga till på listan. Boken som inte ville bli läst är snäppet bättre än Ljudboken som inte ville ta slut. Jag gillar att författaren själv läser upp sitt alster och att den är alldeles lagom lång. Tänk på att du behöver vara på rätt humör för att lyssna på denna bok. Jag går fortfarande och trallar på "en ljudbok utan slut, en ljudbok utan slut."


View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...