fredag 3 september 2021

Review: Som man sår

Som man sår Som man sår by Michael Hjorth
My rating: 4 of 5 stars

Oj, vad jag saknat att åter träda in Sebastian Bergmans värld. Det är har gått lång tid sedan sist och jag får tappert försöka gräva i mitt minne för att sätta ihop lösa trådar i det som inträffar. Jag är sen med att skriva denna recension då jag lyssnade klart på boken bara några dagar efter att den gavs ut. Jag har under dagen lyssnat på Hans Rosenfeldt sommarprat i P1 och hans sommarprat gav mig helt nya perspektiv på en manusförfattares yrke. 

Som man sår är likvärdig med många av de övriga i serien, den är varken den bästa eller den sämsta. Slutet är oväntat och bitvis blir det för mycket. 

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...