söndag 28 februari 2021

Review: Heir of Fire

Heir of Fire Heir of Fire by Sarah J. Maas
My rating: 5 of 5 stars

Äntligen händer det! Jag blir helt fast i Heir of fire och använder varje ledigt ögonblick att läsa några sidor. Det dröjde till den tredje boken innan det inträffade och jag hoppas att författaren håller i detta engagemang i de kommande böckerna. Det jag tror inträffar är att böckerna äntligen möter magi och jag har saknat något annat än bara blod och mord i dessa böcker. I slutet flippar det dock lite för mycket (när att händelser gjorde att en stjärna minskade) framförallt när det gäller befrielsen av en viss karaktär som i samma ögonblick blir fast igen.


View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...