tisdag 10 augusti 2021

Review: To Sleep in a Sea of Stars

To Sleep in a Sea of Stars To Sleep in a Sea of Stars by Christopher Paolini
My rating: 2 of 5 stars

Detta var sommarens maraton och efter att ha passerat mållinjen så är jag rätt besviken. Boken var ok men om jag ska njuta en giganotosaurus på mer än 800 sidor så måste sidorna flyta fram utan motstånd. Jag kan imponeras av att Paolini väljer att enbart skriva en bok och inte (som är mer vanligare) göra en trilogi men jag fångas in av varken handlingen eller karaktärerna. Jag tar mig igenom boken och kommer snart placera den i närmaste byta-bok-skåp. 


View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...