lördag 10 april 2021

Review: Kingdom of Ash

Kingdom of Ash Kingdom of Ash by Sarah J. Maas
My rating: 5 of 5 stars

Varje saga måste ha sitt slut och det känns tråkigt att jag ska få lämna Aelin Galathynius's historia. Jag älskar när en bok upptar varje ledig minut men samtidigt är det lite skönt att släppa beroendet. Jag kommer inte att läsa de mer nyutgivna böckerna som utspelar sig innan Throne of glass, jag är nöjd med avslutet kring Kingdom of Ash även om det är lite för bra för att vara sant. Jag kommer däremot att ge mig på en ny serie av Sara J. Maas längre fram då hon skriver oerhört spännande och intressanta böcker. 

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...