torsdag 31 december 2020

Review: Vargasommar

Vargasommar Vargasommar by Hans Rosenfeldt
My rating: 2 of 5 stars

Jag har tidigare läst serien som Rosenfeldt och Hjort skrivit tillsammans och jag har gillat dem, även om de mot slutet började bli lite många. Vargasommar är Rosenfeldts egna bok och den publicerades under hösten. Jag är tyvärr grymt besviken på denna bok även om det är lite intressant med ett tema där alla parter redan är kända och deras (nästan hela) historia redan är berättad. MEN den är alltför osannolik, alltför överdriven och så deppig att jag själv blir nedstämd. Uppläsaren har en nedstämd ton vilket inte lyfter boken även om personens dialekt passar in. Jag lyssnar klart men kommer inte fortsätta historierna om Hanna Wester. 


View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...