söndag 5 juli 2020

Review: Dödslistan

Dödslistan Dödslistan by Anna Jansson
My rating: 4 of 5 stars


Anna Jansson fortsätter producera bra böcker med ett innehåll som väcker mitt intresse. Det centrala innehållet berör ofta hemska ämnen som berör och skär i hjärtat. Ibland kan jag bli irriterad över det uppenbara, att poliserna borde se kopplingarna i fallet men samtidigt är det jag som läsaren som ser allt från ovan. Jag har följt författaren sedan starten med Maria Wern #1 Stum sitter guden och jag kommer fortsätta läsa böckerna om Maria Wern och hennes nya serie som utspelar sig hemma i Örebro.


View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...