fredag 6 mars 2020

Review: Words of Radiance, Part 1

Words of Radiance, Part 1 Words of Radiance, Part 1 by Brandon Sanderson
My rating: 5 of 5 stars

Jag älskar att fastna i ett nytt fantasyepos, framförallt när det finns 3 böcker redan producerat i serien och varje bok är på ca 1000 sidor. Författaren har dessutom skrivit klart den fjärde boken vilket medför att vi läsare borde ha den i handen i slutet av året efter korrekturläsning och tryck.

Jag kan säkert säga att Brandon Sanderson har slagit sig in i min topplista och placerat sig jämte JK Rowling, Robin Hobb och Patrick Rothfuss. I skrivande stund befinner jag mig i Stockholm och under eftermiddagen väntar en tripp till Science fiction bokhandeln där jag ska införskaffa samtliga böcker samt annan viktig lektyr. Jag vill skicka ett stort tack till min medmentor och musikkollega som tipsade mig om serien.


View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...