fredag 4 oktober 2019

Review: Han

Han Han by J. Apell
My rating: 2 of 5 stars

Ett recensionsex. som är något av det underligaste jag läst. Tyvärr inte underligt på ett nyfiket och positivt sätt. Jag mår dåligt när jag läser större delen av boken (det kan vara författarnas poäng). Världen går åt skogen, färgen bara fortsätter öka även under vinterhalvåret och någon form av ondska växer sig starkare. En ondska som kan få en man att våldta en kvinna precis efter en naturkatastrof har slagit till. Mitt i allt detta finns x-människorna som kan ha någon form av extra förmåga samt ett Rambo-par som läst för många Janet Evanovich böcker.

Det författarna lyckas med är att gör mig än mer medveten om klimatkrisen och att oron i magen ökar för varje sida. Jag bitvis planerar att hoarda livsmedel eller också grubblar jag på vad jag kan förändra för att bidra till ett bättre klimat.

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...