torsdag 27 december 2018

Review: En högre rättvisa

En högre rättvisa En högre rättvisa by Michael Hjorth
My rating: 3 of 5 stars

Jag ser alltid fram emot när böcker av deckarförfattare jag följer släpper sin årliga bok. Cykelturen till och från jobbet i vintermörkret blir mer intressant och det är lätt att hänga med i gamla mönster då hjärnan både känner igen uppläsaren och genren. Tyvärr levde denna bok inte upp till förväntningarna. Jag gäspar mig igenom handlingen och undrar om författarduon har gjort sitt och det är dags att gå vidare. Jag är trött på Sebastian Bergman, Torkel och alla de andra. En oväntad vändning i slutet som jag inte kunde förutspå höjer upp betyget en stjärna.

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...