fredag 31 oktober 2008

Stephanie Meyer, Twilight

Vad ska man säga...jag har mitt glada barnasinne kvar. Det krävs nog för att läsa denna bok. Vilken är mycket poulär just nu på högstadiet både hos killar och tjejer. Vi får följa berättelsen om Bella, som träffar den mystiska killen Edward. Känslor uppstår men också många konsekvenser som leder dem båda in i livsfara. Denna bok ska alla läsa, framförallt om du är lärare så att du hänger med vad eleverna pratar om. Läs den på engelska!
Boken är en härlig blandning av kärlek, magi, spänning, vampyrer och mycket sensuella känslor.
Hamnar på min tio i topp med högsta betyg.

Betyg: 10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...